Call on me

Då har man gjort helg. Riktigt skönt. Drog till Ullared direkt efter jobbet lr aah va hemma å piffa till mej lite. Såå sleten på jobbet ;) Va kö när vi kom dit men inne vart det riktigt skönt. Gyttans! Fick väl endel ket inhandlat. Nu är det bara svåraste kvar - Tony!

Hm, paps har blivit av med slangarna från magen, drenering hette det nog.Undra om det stavas såå med skiitsamsamma. Men nu är han lite hängig så jag slog en signal men han lät hur pigg som helst. Han skulle dock äta så jag ska ringa nu snart igen.

Annars är jag väldigt trött, sovit en stund nu i ef. Behövdes!

Nu fråga årecis tony vad det var som luktade surt ;) å frågade om han fick lukta på mina fötter.. haha.. drog nosen intill och konstaterade att Jaa, det va mina fötter. haha.. han är juh knäpp.

/flikkan som ska slå paps en signal

Kommentarer
Postat av: Lina

Har hasse redan opererats? skulle han itne det i januari?
va händer?
hur ahr det gått?
väntar på spänning med brev=)
Kramar

2007-12-08 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0