en snabbis till jkpg

Nu är de bara 6 dagar kvar tills vi åker. De mesta är väl inhandlat som vi ska ha med oss. Minsta möjliga men vissa grejjer är obligatoriska. Men nu har jag en fråga, hur gör jag med plattången? den använder jag juh nästan varje dag. Kommer jag klara mej utan den? gör jag inte de så får jag väl köpa mej en? jo så får det nog bli.

vi har vart i jkpg en snabbis idag på förmiddagen, hittade det vi skulle lr aah fick bli de de blev. Även in en sväng på ikea, handlade champagneglas för endast  1 kr dra mej baklänges va billigt :)

blir en lugn kväll idag, ganska skönt.. allt för att spara pengar.Näe nu ska jag planera maten till nyår, vore gytt om man handlade det imon så slipper man görat på måndag. Undra vad? Ska höra mej för lite..

skulle ridit igår mn tillåter vädret de? nej, det suger.. kusin och hennes kille va här en sväng mkt trevligt <3

/flikkan som kollar på beetowen men om 40 min blire "ett päron till farsa firar jul" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0