Fläng hit å dit

okej, hm vad skrev jag sist? har jag skrivit att vi vart i ullared? va iaf där i fredags och det var kö. Men väl inne va det skönt!Jo men det skrev jag väl om? Nog om det.

Vaknade redan kl.05 igår morse, morr varför får jag inte sova ngt? Jaja, drog till gbg igår, va hur mkt folk som helst så det var bara Tony som shoppade. Fina kostymbrallor, har aldrig sett honom i sånna men han va riktigt het :) sedan en vit skjorta å svarta skor. Mkt bra inköp de där. Käkade lunch på palace, tror det hette så.. mkt gottit! JAg åt halstrad lax å tony å mams åt grillad biff.

Efter en "kort" stund i city drog vi sedan till pappa. Han såg så seg ut. Inte riktigt klar i huvudet å sedan alla dessa slangar hit å dit. Är så glad att det inte är jag som ligger där. Till råga lr heter det så? Ajja, til råga på allt ligger han med hjärtflimmer så dom kanske måste ge honom en elchock för att hjärtat ska fungera normalt. Hoppas medicinen fungerar så han slipper.. * tänker på dej*

Idag vaknade jag nääästan halv åtta. Men somnade juh kanske kvart över nio igår. Helt slut i kropp å huvve. Gyttans! Tony sover fortfarande, tänkte låta honom sova ut idag - för en gångs skull ;) Jag har redan käkat frulle å kokade även ett ägg till honom som han kan äta sen. Efter att vi vart på gymmet för dit SKA vi idag. Tony är så duktig som tränar, det är jag som ligger på latsidan :(

Ska hitta på ngt med fredrika idag, just jäklar skulle juh ta en fika med anna å tina idag. Undra hur det blir med de? JAg hinner nog fasen inte. Käk his mams idag åxå kl.2 halv tre. Gytt!

Älskar min Tony, å saknar min Lina.. va skitlängesen vi hördes.. tråkigt! Men läser du här så tycker jag att vi ska byta julket :)  HAr även fått ditt brev såå skoj :) Men jag är såå seg...

Jobbar bara 8 nätter till.. sedan bär det av mot värmen :) HAr liiite resfeber.. hihihi

/flikkan som nu tycker att det börjar bli liiiite ensamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0