Hjälp mej

Mndag idag då, vad har nu hänt under helgen? jo i fredagd va vi nästan en hel dag på sjukhuset för att paps utskrivning tog sådan tid. My lord att det ska vara så svårt! Men nu är han hemma iaf. Blir väl bättre för var dag sm går men nu handlar det om träning å inget annat. Han är så duktig såå :) Ute å går sina promenader å tar sina piller. Undanhåller sig från rökning och tunga lyft, jaa han är duktig.

På lördagen spelade tony inomhuscup i gislaved så jag å mams va där å kollade. Fick även ngn julklapp inköpt men herregud, vad ska jag köpa till tony? hjälp mej..

Igår va Tony å jag å skulle julhandla ket å fick väl alla inhandlade utom till honom då, jobbigt! Sedan åt v lunch på oliven, mkt mysigt. Me like* På hemägen röjde vi även av lager 157 å fick mej en tröja å tony fick en t-shirt.
 
Idag gick jag upp med tuppen och jag å fredrika har vart i jkpg för att hon skulle till ikea å jag handla klapp till tony. Hon hittade vad hon skulle men inte jag. Faan va surt så nu behöver jag verkligen hjälp. KOmmer att åka in till Borås imon för att hitta ngt. Nu är det kris, vill inte stå där sista dagen. *Hata* Kusin ska med imon lr jag hoppas det iaf :D HAr nu legat å vilat för att prka med natten. Är bara jobb denna veckan åxå.

Just de, nu har vi löst det där med boendet. Det var skönt. Så nu antar jag att det bara är att resa. Myggnät ska inhandlas åxå men det fixar väl sig.

Dåså mina vänner, det var allt från mej.. nu ska jag laga lite käk. Lr inte nu men snart..

/flikkan som behöver hjälp med julketen till sin älsk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0