kunde inte bli bättre - lr tvärtom,sämre

När det är ngn nära som inte mår väl så man inte så bra. Är riktigt jobbigt att inte kunna sova, att inte få sova ut utan att man grubblar och hoppas på att allt ska bli bra. det kommer bli bra inom sinom tid men just nu suger väl livet almänt bara.

vart inne idag och hjärtflimmret verkar inte ge med sig. *hata*.. men efter en elchock så va han pigg men han verkade inte ´vara sig själv. Lite wierd.. konstig känsla..

min vakkra kommer hem imon, om jag känner mej pigg imon ska vi åka å visa upp bilen annars får han åka ensam. sedan på kvällen blir det jobb.. har inget val!!

på fredag skulle ja till läkaren, hade fått en kallelse.. lite wierd för han sa juh att jag inte skulle sit mer innan vi åker men bara att pka dit å se vad han vill. ska setill att det blir lunch å mys på stan åxå :) kanske paps kan följa med hem?

näe nu ni, nu är det väl natten.. även för min del.. natti allahopa ;)

/flikkan som är nöjd med top model vinnaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0