Proud daughter

okej nu var det ett tag sen man skrev och vad har hänt sen sist? hm, jo i fredags va vi iväg med mams och skulle kolla på deras nya husvagn de hade beställt. Va disskusion ( lr hur det svatas :S ) om klädseln. Det blev rätt tillslut efter en trööög försäljare. Blir en kanonfin vagn :)

Sedan upp tidigt lördag, för att vi skulle iväg till jkpg och handla ryggsäckar och kamera. (mams å paps julket till oss) HIttade kameran vi ville ha å ryggsäckrna blir kanon. Nu närmar det sig med stormsteg. I söndags vart det cup för tony va å kollade på en match, veeet dåååligt en match men hade andra planer för mej. Som käk hos mams ;)

Blev en slapparhelg utan dess like. Hur skönt som helst. Igår va vi iväg å vaccinera oss. Å det gjorde fanimej ont. Jag som trodde det inte skulle kännas med tanke på att jag å sprutor kommer bra överens. Men gud. Sedan var det tonys tur å han sa inte ett ljud. Han skulle väl spela cool ;) Lr så måste det vart jag som va väääldigt muskulös *ler*.. tror på det sista.. tony åxå *småskrattar*

Händer så himla mkt nu för tiden. Skiftledaren fick åka till sjukhuset inatt för hans mamma inte hade långt kvar. Helt hemskt. Sedan fick en annan jobbarkompis redan på att hennes kompis killes mamma hade fått hjärnblödning å det såg inte alls bra ut. Allt på en å samma natt.

Å idag va dagen D. Allt hade gått bra, vilket är rikrigt skönt att höra eftersom det vart väldigt mycket dåligt inatt så gick det bra idag. Visste jag väl! NU blir det ett friskare liv, utan rökning för hans del. Gytt!! Hoppas han släpper taget bara (om cancerpinnarna).

Reumatologen idag gick kanon, Inga nyheter lr såå, så nu är det bara att åka. Allt känns hur bra som helst. Jag jobbar bara 11 nätter till. Nu räknar jag ned. Faan va skönt.. det känns väligt pirrigt.. Men allt kommer att lösa sig.

Min tony är den absolut bästa. Finns ingen guldklimp som han. Love* Konstigt hur man träffar "den rätta" på en sleten camping, just den kvällen, hur vi fick det att funka när vi bodde 60-70 mil ifårn varann? Å nu bor ihop sedan snart 1 år tillbaks. Mys*

/flikkan som ska till sahlgrenska imon (verkar det som)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0