Sista natten på 2 å en halv månad

näe nu är jag stressad, gillar inte julen med all stress å hit å dit ska man flänga. Morr!!
Alla mina måste som då måste göras senast imon!
Damsuga
Tvätta
Torka golv
Ta undan alla kläder
Sedan plocka ned grejjer i källaren
Systemet
Handla
mys med fredrika imon
å sen piffa..

Hur ska jag hinna???

Sedan har Tony åkt uppåt. Åkte imorse. Så jag måste göra allt själv. Sedan är det inte bättre än att jag är såå trött idag. Orkar inte ta tag i ngt idag juh. Ska slänga in en maskin tvätt för det måste jag göra. Den klarar juh sig själv :)

Inhandlade sista julklapparna igår, blir nog bra ändå även om äsch.. det löser sig!

/flikkan som är stressad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0