Smärtfritt, nästan

okej, nu är de helg. Tanken va att jag skulle på inflyttningsfest ikväll men oj va trött jag är. Va uppe tiiiidigt för att åka till ikea och inhandla julket. Handlade varsin ryggsäck som vi ska ha på resan. Å sedan en kamera, minneskort och väska. KOmmer bli kanonfina kort med den där. Den julketen kommer från mamma å pappa. Jag har precis slagit in den ;) Blir great! Inga andra ket.. hm.. måste fundera

Det drar ihop sig och jag vet att du är mer nervös än du visar. Men jag vet att allt kommer att gå bra. Tro det lr ej, som en ny människa. Helt ren! Det är det bästa. Fri från rökning.

/flikkan som ska käka lasange men först hänga tvätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0