Tony, vi har världens bästa föräldrar

okej, nu är julen över vilket jag tycker är ganska skönt. Såå mkt stress å såå mkt mat presic heela tiden. Magen får sig en rejäl körare!

Dan före doppareda´n tillbringade jag och tony hos mams å paps. Käkade lite å sen spelade vi faktiskt bingolotto, dra mej baklänges :) Tony kammade hem 500 kr som givetvis går till min kassa *ler* sedan ingen vidare vinst för oss andra. Julafton va en ganska lugn afton vilket va skönt. Först en sväng till farmor och sedan runt 17 tiden åkte vi till bror å hans sambo i Dalstorp. Va riktigt mysigt. Fick endel väntade ket som kameran ( som vi själva valt) å sedan pengar, glas, presentkort, mer pengar, underkläder, t-shirt, regnskydd till ryggsäckarna,  herregud va jag och tony hade vart snälla iår.Trots att vi inte skulle köpa så många julklappar. Men nästa år vill jag verkligen inte vara hemma, säger som mamsen " nästa år tycker jag vi alla åker til malaysia", kunde inte sagt det bättre själv *ler*. 

                             




Första julen i Dalstorp, huset är kanonfint. fråga mej inte varför tony har raderat all kort på honom en ett fick väl vara kvar!


Juldagen alltså igår kändes som att den kvällen ksulle bli helt misslyckad efetersom planernaa vi hade inte blev av. Alternativet va Borås, utan att veta hur vi kom hem lr sitta hemma å ha trevligt. Men efter lite piff och att "den lilla svarta" va på så fick det bli Borås. En chansning viket resulterade i en alldeles lyckad utekväll på grand :)

Dagen idag, jaa finns väl inget som är såå skönt som att bara ta det lugnt? Jag vaknade halv 2, såå sköknt. Drog till mams å hämtade mat *ler* ekade i kylskåpet å varkenj ag lr tony orkade göra oss vakkra för omvärlden.. haha. Så vi fick kvällsmat å luch även några skinkbitar så vi klarar frullen imon. hm, världens bästa mamma? JA,TACK

Imon ska jag få mitt hår fixat, slingor står på schemat å sen hem å hämta Tony för vi ska in å röjja på rean. Är väl inte direkt ngt vi behöver men ska byta endel grejjer som inte passade. jaja, nu har Tony min älskipälsk hittat hit till sängen så nu får det bli natten.

Lina, nu måste vi ses.. du har vart hemma i en vecka.. å jag åker om en..

/flikkan som inte sett solen på flera veckor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0