Tötnöt

Storstädat nurå. Lr gjorde de mest igår innan kusin å lilla Doris kom. Mkt mysigt förutom att vi skulle dricka vin men vi va alldeles för trötta för det ;) Doris va så söt imorse, hoppa upp i sängn och började slicka på mej. Sedan la hon sig vid mitt aniskte och ville at jag skulle killa hennes mage - vilket jag inte kunde motstå. Men hon gillar sin matte den lilla skiten, mej ville hon inte vara ensam med så hon fick sova vidare med kuss!

Har idag lagat mat med mamma å allt va de innebär, julskinka å kött å janzon ;) Sedan har jag piffat här hemma med mina apelsiner. Blev mkt lyckat!

Nu längtar jag efrer min Tony så fruktansvärt mkt. Vill att han ska vara här och mysa med mej. Men han kommer imon.

Undra om ja ska ta å torka golvet nu? orkar ja de? Jaa jo då slipper ja juh imon. Måste till fyndis imon å köpa lite ket till de där spelet. Men de fixar jag väl.

/flikkan som nog åker till mams å sover där (äter iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0