Ut å rör på dej Anna

Nu har vi skaffat oss en resedagbok för alla er som vill följa med oss på vår resa genom asien :) Tony och Anna heter vi där. Sedan bokade vi hotell igår, så nu är resan nära. Alla intyg har jag åxå fått så det är klart. Bara en spruta kvar och en droppbehandling till mej. Sedan bär det av!

Pratade med paps igår och han va mkt bättre. Han fick sig en elchock och planen löd att han skulle flyttas till Borås idag. Men vad händer? Han får tillbaks hjärtflimmret och kommer få en chock till i ef. så ev. imon blir det Borås. Men han vill inte hoppas längre som han sa. Lite tråkigt när det väl va bra igår, men idag samma skit. Men man kunde behöva göra det där bäde 2 å 3 ggr. Men efter denna så räcker det tycker jag. För igår när jag prtade med honom va han som en ny människa. Såå mkt piggare.. ajja..

Ska snart åka till mamma hon är sjuk. Skulle nog bli middag där, gytt så slipper jag ;) Men innan dess ska jag handla lite käk så klarar mej i veckan. Orkade inte handla igår!

Nu ringde tony å sa att hotellet vi bokat va fullbokat så nu får vi leta annat. Blir väl ngt hostel å inget hotell nurå. Äsch vi får se..

/flikkan som är hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0