Dream on

Glömde juh skriva igår att Lina fyllde 21 år. Grattis grattis, hoppas dagen va kanon med lite ket å såå.

Det är så fruktansvårt jobbigt att återgå att jobba natt. Är grymt trött på jobbet nu, men har väl bara mej själv att skylla. Fredrik va sjuk inatt åxå, kommer nog inte ikväll. Annars så var det en rätt lugn natt, men vill inte ha det såå lugnt. Vill ha å göra. Men gytt å hinna med å snakka med folk. Ser framemot lördag åxå, blir nog kanonskoj! Det blir vad man gör det till. Ska setill å inte vara för full innan utan satsa på det där.. haha! Blir det alltid som man tänkt sig? Neej.

Tycker mina inlägg är lite roliga. Skirver bara i nutid. Alltså vad jag göra nu vad som har hänt under dagen vilket kanske är bra för annars blir det tjötigt om det gamla. Men nu tänkte ja vara lite fiolosofisk. Tänkte lite för mej jsälv häromdagen. När jag sökte till gymnasiet så sökte jag frisör. Men kom inte in. Tänk om jag kommit in? Vad annorlunda mitt liv hade sett ut nu då. Kankse är meningen att jag nu ska utbilda mej till frisör å gå på min första vilja? Kan faktiskt bli mkt bättre än man tänkt sig även om det handlar om mkt pengar. Å sen nu, nu jobbar jag 4 nätter i veckan är ledig, fre, lör, sön, mån. Kan det bli bättre? Tjänar bra med pengar (vilket jg inte skule göra som frisör) om man inte sliter svart åxå ;) JObbet jag har nu är inget som jag vill vara kvar på hela livet men det är egentligen ett bra jobb. Soooft! Äveb om jag önskar att det hade vart dagtid och likabra betalt. Men men, man måste våga satasa för att vinna. Undra om det är nu man ska satsa?

Vill egentligen bara komma härifrån och börja om på ny ort med nya människor. Ska bli skönt at komma iväg å se ny miljö å massa gytt folk. Ta en öl å bara chilla :) JObbar bara en månad till sen är det semester. Fase va gytt!

Sedan att Tony, my soulmate ska dela detta äventyr med mej - ja det kan inte bli bättre! Han är den rätta för mej, han är den osm jag vill dela mitt liv med. Känns som meningslösa ord, rykta ur luften, känns även lite klychigt att man säger sådär. Men känner faktiskt såå. Han är min man, han som jag ska gifta mej med, bilda familj å allt som hör till. Det är vi ska bygga/hitta vår drömstuga vid vattnet i klippiga Bohuslän. Köpa den där båten å bara glida. i solnedgångar. Sedan när vi blir gamla å grå ska vi bosätta oss i den där stugan och bara njuta av våra sista år tillsammans! Jaa så ser mitt liv ut. Iaf om jag får bestämma. Men det är långt kvar dit. Jaag- ska bli ngt. Välja yrke. Känns som om att det är en lång resa vi ska ge oss ut på. Men som sagt vi har hela livet på oss. Ska kankse börja med den här resan å be till alla gudara att vi åker med samma plan hem ;) Det här är början på evigheten..

/flikkan som saknar sin tony


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0