Uppiggande

Jaha, blev inget jobb för min del igår. Helt tråkigt men såäre. Har dåligt samvete för att jag inte kan gå dit för att jag har mensvärk. Hallå?? vem är hemma för ngt sådant? Jo just jag. Fattar inte varför just jag drabbas av världens värk just denna gång. Tycker verkligen synd om alla som har det såhär varje gång. KÄnner mej som en valross!!Ajja, har vart i gällstad en sväng idag för att fögylla min dag liiite iaf. HIttade nya underlägg till köksbordet. Va väl inget som vi behövde egentligen men dom gamla är så bleka å äckliga trots tvättning i tvättmaskinen. Men men, blev kanon.

Nu funderar jag på vad jag ska äta till lunch. Är redan hungrig. Kan bero på att jag gick upp kl.08 och käkade sedan lite frulle. Tänkte idag att jag skulle verkligen sova ut och somnade strax efter topmodel. Vaknade vid ÅTTA! Hallå vad är det för fel? Hm, jaja.. kommer vara död ikväll men det skiter jag i.

Tror att min älskade Tony skulle komma hem idag. Han skulle egentligen inte men han "fick" några timmar så han kommer nog efter kursen. Så kul för honom att utvecklas och dessutom högre lön :) Iof innebär detta mer ansvar men det ska nog gå bra. Han vet juh vilka han jobbar med. Kan innebära i framtiden att han kankse kan leda lite jobb på olika byggen. Skoj! Är glad för hans skull. Sedan att han är världens bästa pojkvän, snygg, charmig och otroligt sexig *ler* det gör mej till världens lyckligaste flikka! Han är mitt allt.

Snart, snart bär det av mot varmare breddgrader. Är väldigt glad att tony är den som vill dela min dröm ihop med mej. Men denna resan innebär bara början på en av alla resor vi kommer att göra ihop. Haha, jaa lr vi får väl se hur vi klarar av 2 månader inprincip på varann först. Kankse aldrig mer blir ngn resa. Fast de tror jag! Infogar lite bilder från när jag å la familja va i thailand -05. Drömmer mej bort...

    

/flikkan som kryper på väggarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0