Orkar inte mer

Nu är jag allt liiite pissed. Va hos läkaren i torsdags men då visade de sig att mitt halsprov inte visade ngt. Idag va jag där igen efterso jag inte är bra än. Va gör hon? Hon skriver ut pencillin. Varför gjorde dom inte från första början?? Halllåå?? Tröga lr, förstår dom inte vad jag sa angående min behandling och mina andra piller?? Nu blir nästa vecka helt förstörd. Måste antaglien åka hem på semestern för att få behandling. Fatta vad surt.

Blir jobb ikväll iaf, orka va hemma! Längtar iaf efter T. Men han spelar match..

/flikkan som har feber IGEN


Kommentarer
Postat av: Lina

Bloggtorka!!!!!

2008-07-08 @ 19:55:28
Postat av: Nattjobbare

AnnaPanna, fast du har semester kan man faktiskt uppdatera sin blogg så jag har nåt att läsa när jag jobbar på nätterna;O) hihi..

saknar dej!!

Puss åkram

2008-07-20 @ 01:54:02
Postat av: Anonym

inte nåt nytt inlägg till denna natten heller.. snyft

kramar

2008-07-21 @ 01:13:28
Postat av: Anonym

Å inte denna natten heller...=(=( men ett mess hade jag allt fått för en stund sen=)=)jippi

kramar

2008-07-25 @ 01:26:56
Postat av: Nattjobbaren

jaha.. man sitter då här igen.. vill att du ska komma hem från din semester nu.. d är inte kul när du är borta.. har ju massor å prata om=)=) KOm heeemmm=)

puss å kram

2008-07-27 @ 02:19:12
Postat av: Nattjobbaren

Hör ju till traditionen nu att skriva varje natt här så är lika bra jag skriver denna natten också..;O)

hoppas du har d kanon i halmstad.. nu ska jag hänga upp tvätten..=)

Pussar å kramar

2008-07-30 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0