dricker tranbärsjouice

god eftermiddag sötissar :) Igår va som sagt lika varmt som förra veckan/helgen och vad tycker v om de? lovely :) Gårdagen, ja vad hände då? jo vi sålde bilen, T och jag lunchade, sedan bar de av mot ett studiebesök i U-hamn och altanbygget har äntligen börjat. Va döötrött på jobbet inatt men men. Så kan de gå. Idag vaknade 11.30 wheey too early. Försökte somna om men lyckades sådär. Så är väl änu tröttare idag kan jag tro. T kommer hem imon, skönt miss him.
 
Idag har jag inte gjort ett skit. Trodde att dom skulle fortsätta med altanen men icke, herregud dom hade vart klara till imon om dom bara jobbat. Tar väl ett halv år de åxå. trist!

Väntar på att kuss ska komma hit och hämta sitt fotoalbum som legat här skitlänge nu, men ja tror att jag skuttar in i duschen, hon får väl ringa om hon är här i krokarna ;)

Är ju långhelg till helgen men inget som vi nattarbetare på primo kan uttnytja, helt kass planering. Så vi går av fredag som vanligt, jobbar även söndag å de suger :) haha..

Måste även till apoteket, shoppa loss nu inför sommaren :S

/flikkan som måse duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0