Midsommmar tvåtusenåtta

Nu alla människor ska jag berätta om min midsommarhelg :) herregud va bra den har vart. Jaa vi tar de hela från början..

Torsdag: Jag och T kommer iväg kl. 09.15 helt perfekt. Jag har dock bara sovit 3 timmar så liiite sliten är man allt. Så jag slocknade innan vi åkte in i sthlm. Såg skylten "Salem" och vaknade sedan när vi va i tönnerbro. Jaa så kan de vara. Kul sällskap ;) När vi kom fram drog vi till T:s mamma, käkade, handlade, systemet och sedan till hans bror. Sa hej där och kollade på deras hus. Lord va fint de är, lr kommer bli när de är klart. Sedan hem packa in allt, göra sig i ordning och iväg igen. Denna gång till Camilla å sixtet, dom fick en liten Walter i mars och va han söt lr? Herregud vilken liten en. *vill ha* Satt där ett tag och sen iväg till Jimmy, T tog ett par öl och jag körde. Sen hem och somande väldgt skönt i husvagnen.

Fredag: Vädret va inte sådär jättebra (inget regn iaf) så Loof och T gick en golfrunda jag fick bli caddie ;)  Solen titade fram lite till och från. Handlade ännu en gång och hämtade upp Johansson och sedan bar de av mot lappstaden. Sa hej till alla där och vinkade till dem som va ute på sjön. Sedan fick Loof köra hem oss för att göra oss vakkra inför kvällen. Gick ganska snabbt ändå trotts att T alltid säger att jag är världens segaste :) Tog även med mej jeans och tröja för jag visste att de skule bli kallt. Gud va skoj vi hade, dansade, sjön hela kvällen lång näääästan. Jaa hände mkt den kvällen behöäver inte nämna ngt speciellt. Båtkrasch och brutetben så slutade kvällen...

Lördag: Sov länge och d eva verkligen behövligt. Bestämde oss för att vi skulle ta de lugnt och bara ut å käka jag å T. Vad händer? Jo, ändrade planer och vi åker till Söderhamn och drar ut på krogen. Va ännu en väldigt rolig kväll.

Söndag: Drog hem vid 13 tiden, allt gick väldigt smidigt hem men oj va lång väg vi hade framför oss. Lååång resa kan jag lova er. Va hemma i lilla Tranemo vid kl.20. Hoppade direkt i säng och kollade på tv.

Jaa detta va min helg, händelserik och väldigt väldigt rolig. *tycker om er där uppe* Flera frågade om vi inte skulle flytta upp. Men hm, får nog vänta ett tag..

/flikkan som precis käkat men är mer hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0