rödspätta

hej hopp i värmen!

idag är min första feberfria dag sedan i torsdags.lord va gnällig jag har vart, T blir toki! hihi ;) Va ju studenten i torsdags och jag va ju tvungen trots att jag va sjuk att åtminstånde säga grattis till kusin, sis å granne. Kan inte missa de liksom. Tog skitlugnt sedan och vi hade bestämt falkenberg idag, (mammi och pappi är där med husvagningen)  om ja inte hade feber. Vem vaknade feberfri? Jo jag, sitter dock med febertermometern i munnen nu, men  va faan. Har vart på playan hela dagen typ, så nu är man totalbränd. Men men, så kan de gå.

Jobba imon va tanken iaf, kan inte vara hemma mer nu, vem orkar de? haa, hade ingn feber :) *lycka*

/flikkan som ska öppna altandörren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0