tufft att ligga på topp

jaa herregud, dålig uppdatering men hoppas mina få läsare inte tar illa upp?! vad har hänt sedan sist? jo i fredags va de den omtalade "sommarfesten" med jobbet. Jag blev lagkapten över mitt lag, jag å 10 gubbar.. haha men jag styrde upp de hela väldigt bra känner jag. Kom på andra plats, inte illa va? hehe.. herregud.

Sedan igår va de "glasets dag" och mkt fest vart, lite för mkt men men. T va med min bror och "gänget" och paddla kanot på dagen. Va svensexa. Jaa kvällen bestod väl mest av att prata med folk som man inte sett på ett tag.

jag ska skärpa mej, måste, vill du betyder mestast. Älskar honom, hihi.. min sötnöt

/flikkan som är bakis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0