away for two months

jaha, hej på er..

nu vart de ett tag sen jag skrev här, vad beror nu detta på? Jo, jag å min älskade Tony har vart iväg i 2 månader på ett Asienäventyr. Vi startade i Phuket och tog oss ned i thailand, in i malaysia, tillbaks till thailand, flög till singapore, tillbaks till malaysia och avslutade på underbara och solsäkra (trodde vi) Bali :) Resan har vart fantastisk! Det är inte klokt hur underbart sköna människor man träffar världen över som kan bli vänner för en livstid.

Vet inte vad jag ska berätta om resan förutom att nästa resa kommer bli flyg non-stop till destinationen. Så läänge som vi väntade på flyget i Abui Dahbi de är helt sjukt. Va bara 5 timmar men sedan att vända på dygnet, det har vi nu sjukt svårt för. Tony kan inte sova längre än till kl. 06 på morgonarna och jag till kl.8. Somnar det gör vi runt kl.9. haha.. jaja..

Nu ska man försöka komma in i att jobba natt igen, imon blir första natten.. undra hur jag ska kunna hålla mej vaken? äsch ajja..

kramar från MEj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0