jobb inatt

okej, ikväll blir det jobb igen. Känns väl sådär som sagt men men.. måste juh jobba för att kunna åka igen. KOllade lite utbildningar å såå.. kan finns någon som är intressant men inget plugg för mej till hösten. Men nästa kanske? Man hinner väl med det? Ska iaf plugga upp lite betyg.. på distans och kvällskurs. Måste ta mej i kragen!

Annars inget nytt.. jo det är fruktansvärt ensamt här hemma. Tony har juh vart runt mej i 2 månaer å idag har jag vart ensam hela dagen. Trist! Men men, han kommer juh snart hem :)

Fasen jag har skaffat mej facebook åxå, haha.. antingen är det jag som är helt korkad.. för jag fattar verkligen inte va man ska ha den till.. hehe.. men men.. kan vara skoj..

Kramar från MEj

Kommentarer
Postat av: Lina

Är du korkad som inte fattar, så är vi två=) haha.. för jag fattar inte heller=)

2008-03-10 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0