Friends with money

Okej, inlägget igår - ber om ursäkt! Men jag var het enkelt tvungen att skriva av mej. Vaknade 12.38 idag och solen sken så jag tog på mej bikini och satte mej isolen. Gud va varmt de va. Helt svettigt! Nu har jag precis lagat pasta med köttfärsås, blev starkt men gott. De kommer T att tycka om :) Tittar nu på en film så de får bli att för mej. Är såå sugen på ngt sött. Jobbigt!

Pratade om det igår om trots att de ändå inte känns bättre (för de går inte få de ogjort) så förstod du mej. Så gör man inte. Vet inte om de blir fler hemlissar.

Blir ev. Halmstad i helgen. Så jäkla skönt att komma undan lite så nu håller jag tummar å tår. Ska ju bli 25-27 grader. Campa med päronen :)

/flikkan som som sagt kollar på film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0