har en dålig dag

jag sa en sak till dej i förtroende och du säger de vidare. blir så otriligt lessen och besviken. du förstår inte hur illa jag tycker de är. det va bara T som visste och sen sa jag det till dej för jag trodde verkligen att jag kunde lita på dej. men va fel jag hade. just nu känns de som att jag inte ens vill berätta hur de går, jag hade väl kunnat säga de själv om jag ville att fler skulle veta? Även om de är inom familjen, såå illa tycker jag de är. Det va T som tjatade på mej, att ja skulle kolla sen sa jag till dej, helvete!

Ni förstår ingenting, men va tvungen att skriva av mej. Vill inte prata om de

/flikkan som har en dålig dag, lr den började redan igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0