he´s my oxygen

halå hallongrottor :) Hoppas allt är bra med er? HÄr i lilla Tranemo skiner solen för fullt. Såå skönt. Idag vart jag uppe med tupen för att åka till sjukan. Alt gick bra och va hemma redan vid kvart i elva. Har precis fikat med kuss, morotskaka *mumma*. Undra om jag ska lägga mej och vila för kommer verkligen inte orka hela natten om jag inte får sova lite mer.

Längtar efter min T.Men snart ses vi. ill helgen blir de nog lugnt, lr jag hoppas de. Undra förresten hur det blir med vår söndag som vi ska jobba på söndag, den va tydligen RÖD så äsch vi får väl se. JAg kan jobba men då blir de väl extra betalt, vill inte ha fler söndagar framför mej. <såå skoj är det inte att ha hela hösten inbokad med söndagar.

Ringde även på en lägenhet igår.. men den va tyvärr inte ledig :/INte för att vi letar nytt boende men de hade vart gytt med lägre hyra.

/flikkan som ska vila nu

Kommentarer
Postat av: JAg

va va d för lägenhet??
hur mycke är hyran på den ni har nu??
varit ute å shoppat, nu äör jag hemma å plåstrar om mina tassar, blåsor UNDER fötterna, på tramdynorna.. suck!
nu ska vi iväg å shoppa litge mer innan d är dax å packa emmys resväska!
kramar

2008-05-05 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0