Hemmafru

Då var det redan fredag. Ack så skönt! Så vad har lilla jag gjort idag då? Jo jag gick upp vid 12 snåret och sedan satte jag mej i solen i ngn timme. Va och handlade med T och sedan gjorde han currypasta med bacon och äpple. Va mkt mkt gott! Sedan har T pillat med nya mobilen precis hela dagen och jag har damsugit och torkat golvet. Öven plockat undan div, kläder, plockat ur diskmaskinen och hängt upp tvätt. Faan va jag har vart duktig idag, sedan kom jag på nyss att jag har sytt in ett par jeans (blev kanon och T upptäckte att jag kan sy) även klippt av ett par andra till shorts (vlket åxå blev bra- helnöjd). Tog mej en dusch och insåg då att jag är totalt bränd i ansiktet. Lord!

Imon ska vi till halmstad och pressa på playan :) Bor sedan hos mamma och pappa i nya husagnen. Blir även grill på kvällen är de avslöjat :)

/flikkan som köpte en kort jeansjacka igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0