kurr i magen = omöjligt

Vad ska man skriva idag då? jo, jag är väääldigt trött idag. Men är som sagt bara 1 natt kvar. Schitt va skönt. Har skrivit en lista som T ska iväg och handla imon sen ska han även tvätta :)  En annan ska damsuga och plocka undan. Helst av allt hade jag velat vara vid havet denna helgen (avis på mamma och pappa)

Fick hem en katalog om olika kurser och utbildningar utomlands, blev grymt sugen. Undra om man ska söka, kostar ju dock endel. Kanske ska börja med att läsa upp mina betyg?

T spelar match, jag är gottesugen, just jaa jag har ju choklad :) jiihaa mums

/flikkan som är hungrig (käkade förövrigt potatis, hamburgare och vitlökssås - nyss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0