lucky me

God afton!

Dagen till ära har tillbringats i jkpg med päronen. Va väldigt trevligt. Hade ju inga pengar till shopping så det hade jag förbjudit mej själv att verkligen inte handla ngt. Vad händer?? Jo jag verkligen hittar 500 kr bara sådär. Tog upp den från golvet och lät den ligga på bordet men ingen kom å fråga efter den så 500 kr till min kassa. Liiiite ångest!

Köpte mej en riktigt snygg baddräkt från stadium, hör och häpna en baddräkt, vet inte när jag ska använda den men snygg va den iaf. Me like! Sedan belv de även ett linne från H&M lite sött sådär. HIttade även ett par heta skor på din sko men dom fick jag vänta med men dom ska jag allt ha :)

Nu blir de käk, T har grillat och jag har gjort gratäng.

/flikkan som käkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0