sjunger i duschen

Då har man flyttat över bloggen till nya plattformen. Gick hur smidigt som helst :) Fikade hos farmor igår och sedan bar deav till mams å paps för grill. Mkt gott! Nu kommer snart T hem, han ska spela match så vi ses ändå inte, lr liiiiten stund måste vi hinna ses. "love you beeejjjbbi" Vad har hänt annars idag? hade ställt klokcan på hav tio vad händer jag vaknar kl.06 och kunde inte somna om. Gick upp va vaken till nio ungefär för insåg att de inte skulle bli fint väder idag s kunde lika gärna försöka sova. Somnade och klev ur sängen kl. 14,44 ;) Så ikväll är man nog inte så trött på jobbet. Jobbar inatt sedan ledig en natt å sedan jobb 2 nätter till. Så snabbt kommer denna veckan att gå.

Veckorna bara rusar iväg. Snart är de "glasetsdag", midsommar och semester. Herregud va jag längtar :) Om man kanske skulle skutta in i duschen innan T kommer. Fick ett sms om att jag har ett paket att hämta ut, de gillar vi sådär på måndagen :)

Fick även min cykel såld i lördags, skrev jag de? Väldigt skönt, köpte även en tv till sovrummet ;) såå busigt

/flikkan som nu ska fräscha till sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0