somewere over the rainbow

god morgon :)
vad ska jag skriva idag? Jo natten igår gick bra, som alltid :) Va väl lite trött på slutet men vem är inte de? Va flera som påpekade att jag vart brun, då lönar sig allt pressande.. hahah! Näe men gud va fräsch man känner sig med lite färg på kroppen. Me like!

Idag vaknade jag redan kl.13, och sen vart jag ute i solen till typ halv tre. Fast gick lite ut och in eftersom de vart frulle och en tvättmaskin som skulle hängas upp. Tvätten hänger ute :) Sedan alldeles precis nyss har jag gjort chokladbollar, hade dock inget pärlsocker så fick bli utan. Nu är de bara att vänta tills dom stelnar lite.

Ska tydligen bli kass väder tors,fre hoppas de blir uppehåll i helgen så kankse jag å T kan cykla till Dalstorp och hälsa på bror å F. Kan bli ett äventyr ;)

Måste handla bär och soppa, mumma! Soppa är väl gott? Näe nu ska jag återgå till tv:n.

"tjata inte mer"

/flikkan som väntar på bollarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0