take them away

Kan ju börja med att säga att källen hos Tina och Jocke va vädligt trevlig. Började med att vi fick en välkomstdrink va väldigt god :) Sedan vart de kubb och vilka vann? givetvis flikkorna. Dax för mat, den stod killarna för och blev alldeles utsökt. Blev fläskfilé gryta med lime? ris och sallad. Helt grymt. Sedan till efterrätt vart dekrossade digestivekex med vaniljkesella och frusna bär, mastigt men mkt gott :) Mkt prat och sedan va de dax för "när och fjärran" även där tog damerna hem segern ;) *ler*

På slutet blev de OC och ja somande nääästan i soffan men tog tag i saken och la mej i sängen. Frukosten va alldeles utsökt på lördagsmorronen så samma tid och plats till nästa ;)

Igår lite slitna så städade vi ändå bilen, som nu finns på blocket. Den som är intresserad av en Audi A4 avant kan ju höra av sig. Väldigt fint skick!

Sedan vart det grill hos mamma och pappa igår, väldigt gott! Jag körde så idag sov vi vekligen ut, lr jag sov till 08.27. Men de va skönt ändå.  Idag har vi vart en snabbis i Borås, va tvungen att besöka apoteket eftersom jag kom 2 min efter stängning igår här. Helt onödigt men ett behov inför morgondagen.

Nu är T och spela match, ja sitter här helt ensam :S Undra vad jag ska göra? vila? lr ut å gå? äsch vi får se. Kanske blir chill i soffan :D Imon in till sjukan och är ja inte alltför trött blir de en tripp till knalleland och gina tricot. Vi får se, ekonomin är ju inte den bästa!

/flikkan som har fått 2 feeeta finnar på hakan,


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?

2008-05-04 @ 16:08:52
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0